Mælken.dk på facebook
Vi vil gerne medvirke til at nuancere debatten om mælk og mejeriprodukter, lyder det fra ernæringschef og redaktør af mælken.dk, Merete Myrup Christensen.
Den 29. januar trådte mælken ind i de sociale mediers verden, da den ernæringsfaglige hjemmeside mælken.dk fik sin egen facebookprofil.
”Det er et forsøg på at komme lidt bredere ud med hjemmesidens sundhedsbudskaber,” siger ernæringschef og redaktør af mælken.dk, Merete Myrup Christensen. Hun regner med, at facebookprofilen især henvender sig til dem, der interesserer sig for fødevarer og sundhed, ligesom den vil være god at bruge, når der kommer nye og ofte modsatrettede budskaber om kostvaner frem.
”Her kan vi give forbrugerne relevant information og nuancere debatten omkring mælk. Ved at være på et socialt medie får vi også den fordel, at vi får et godt indblik i, hvad der diskuteres, og vi kan gå ind og kommentere andre steder, hvis det er nødvendigt,” forklarer Merete Myrup Christensen.
Læs mere på: facebook eller maelken.dk