01. januar 2016

Bladet ’mejeri’ bliver til et kvartalsmagasin

L&F’s mejerikommunikation lægges om i det nye år: Flere nyheder på nettet og lancering af et nyt kvartalsmagasin.

2016 indvarsler nye tider for mejeribranchens kommunikationskanaler i Landbrug & Fødevarer. En af de mest markante ændringer er allerede trådt i kraft: I december 2015 udkom det godt 11 år gamle månedsblad ’mejeri’ for sidste gang. Det betyder dog ikke et endeligt farvel til trykte nyheder og baggrundsartikler om mejeribranchen. I begyndelsen af april udkommer et helt nyt kvartalsmagasin om mejeriverdenen – med flere sider og andre typer artikler end forgængeren.

Samtidig med nedjusteringen af printudgivelser, opjusteres den digitale kommunikation. Ikke mindst på mejeribladets hjemmeside (mejeri.lf.dk), hvor der løbende vil blive præsenteret nyheder, som efterfølgende samles i et månedligt, elektronisk nyhedsbrev. 

Ændringerne sker som følge af færre ressourcer til området samt et ønske om at styrke den digitale kommunikation.