Udbud af kampagner

Kommunikation på børneområdet

Mejeriforeningen udbyder kommunikationsprojekt på børneområdet

BAGGRUND
Mejeriforeningen udvikler og eksekverer en række aktiviteter på børneområdet, både i forhold til småbørn, institutioner og grundskoler. Mejeriforeningen driver ligeledes Mejeriernes Skolemælksordning, der udbyder skolemælk til grundskoler i Danmark.

De eksisterende aktiviteter omfatter undervisningsmateriale til institutioner og grundskoler, kommunikation og markedsføring af skolemælk over for forældre samt aktiviteter rettet mod børn i indskolingen.

Mejeriforeningen ønsker i samarbejde med Cniel (Frankrig) fremover at have endnu mere fokus på børneområdet som strategisk indsatsområde.

OPGAVEN
Mejeriforeningen ønsker bureau-assistance til at udvikle og eksekvere projektet.

Opgaverne kan blandt andet omfatte følgende:
- Ideudvikling og strategisk sparring
- Kreativ proces og udførelse
- Detaljeret aktivitets- og tidsplan
- Projektledelse
- Produktion af materialer
- Håndtering af underleverandører
- Analyser
- Evaluering

RAMMER
Projektet skal gennemføres i perioden 2021-2023.
Projektet gennemføres i Danmark og Frankrig.
Budgettet over de tre år (2021-23) er estimeret € 3.300.000

FRIST
Frist for indsendelse af tilbud er den 20. januar 2020
Ansøgning til EU udarbejdes i fællesskab mellem Mejeriforeningen, Cniel og den valgte samarbejdspartner, og skal indsendes i april 2019.

DOWNLOAD BRIEFING
Læs eller hent engelsksproget briefing her (PDF)

 

KONTAKTPERSON
Louise Poulsen
Marketing Project Manager
Mejeriforeningen
Agro Food Park 13
8200 Aarhus N
Telefon: 22 72 79 19
Mail: lpo@mejeri.dk

Nu kommer der magi i spisepausen

Med hjælp fra ’Den Magiske Madkasse’ kan børn lege sig til en lettere overgang fra frokostpausen i børnehaven til den mere selvstændige spisepause i indskolingen.

Læs mere

Skolemælk leverer idéer til hjemmeundervisning

Mens landets skoler holder lukket, tilbyder Mejeriernes Skolemælksordning materialer og ideer til læring på hjemmesiden.

Læs mere

Mejerier: Fokus på omstilling og smittefri ansatte

I takt med at landets kantiner og restauranter er lukket ned, har mejerierne haft travlt med at omstille produktionen til et øget salg i detailbutikkerne. Den største udfordring lige nu er dog at skærme de ansatte mod at blive smittet med Corana-virus.

Læs mere