Udbud af kampagner

Kommunikation på børneområdet

Mejeriforeningen udbyder kommunikationsprojekt på børneområdet

BAGGRUND
Mejeriforeningen udvikler og eksekverer en række aktiviteter på børneområdet, både i forhold til småbørn, institutioner og grundskoler. Mejeriforeningen driver ligeledes Mejeriernes Skolemælksordning, der udbyder skolemælk til grundskoler i Danmark.

De eksisterende aktiviteter omfatter undervisningsmateriale til institutioner og grundskoler, kommunikation og markedsføring af skolemælk over for forældre samt aktiviteter rettet mod børn i indskolingen.

Mejeriforeningen ønsker i samarbejde med Cniel (Frankrig) fremover at have endnu mere fokus på børneområdet som strategisk indsatsområde.

OPGAVEN
Mejeriforeningen ønsker bureau-assistance til at udvikle og eksekvere projektet.

Opgaverne kan blandt andet omfatte følgende:
- Ideudvikling og strategisk sparring
- Kreativ proces og udførelse
- Detaljeret aktivitets- og tidsplan
- Projektledelse
- Produktion af materialer
- Håndtering af underleverandører
- Analyser
- Evaluering

RAMMER
Projektet skal gennemføres i perioden 2021-2023.
Projektet gennemføres i Danmark og Frankrig.
Budgettet over de tre år (2021-23) er estimeret € 3.300.000

FRIST
Frist for indsendelse af tilbud er den 20. januar 2020
Ansøgning til EU udarbejdes i fællesskab mellem Mejeriforeningen, Cniel og den valgte samarbejdspartner, og skal indsendes i april 2019.

DOWNLOAD BRIEFING
Læs eller hent engelsksproget briefing her (PDF)

 

KONTAKTPERSON
Louise Poulsen
Marketing Project Manager
Mejeriforeningen
Agro Food Park 13
8200 Aarhus N
Telefon: 22 72 79 19
Mail: lpo@mejeri.dk

Mere dyrevelfærd i køledisken

Med det nye hjertemærke på mælk og andre fødevarer er det blevet nemmere at købe produkter med sikkerhed for god dyrevelfærd, lyder det fra Landbrug & Fødevarer. Organisationen står bag en kampagne, som skal øge forbrugernes viden om mærket.

Læs mere

Skolebørn skal spise med kniv og gaffel

Elever fra tre skoleklasser skal på restaurant efter at have vundet Madpakkedysten – Skolemælksordningens konkurrence, der fokuserer på sund mad og gode spisevaner.

Læs mere

Der er varmet op til en forrygende koldskålssommer

Med udsigt til flere dage med sol, kommer der for alvor skub i salget af koldskål i denne uge. Det store spørgsmål er, om vi kan slå rekorden fra tørkesommeren 2018, hvor mejerierne samlet set solgte omkring 14,4 mio. liter færdiglavet koldskål.

Læs mere