Udbud af kampagner

Kommunikation på børneområdet

Mejeriforeningen udbyder kommunikationsprojekt på børneområdet

BAGGRUND
Mejeriforeningen udvikler og eksekverer en række aktiviteter på børneområdet, både i forhold til småbørn, institutioner og grundskoler. Mejeriforeningen driver ligeledes Mejeriernes Skolemælksordning, der udbyder skolemælk til grundskoler i Danmark.

De eksisterende aktiviteter omfatter undervisningsmateriale til institutioner og grundskoler, kommunikation og markedsføring af skolemælk over for forældre samt aktiviteter rettet mod børn i indskolingen.

Mejeriforeningen ønsker i samarbejde med Cniel (Frankrig) fremover at have endnu mere fokus på børneområdet som strategisk indsatsområde.

OPGAVEN
Mejeriforeningen ønsker bureau-assistance til at udvikle og eksekvere projektet.

Opgaverne kan blandt andet omfatte følgende:
- Ideudvikling og strategisk sparring
- Kreativ proces og udførelse
- Detaljeret aktivitets- og tidsplan
- Projektledelse
- Produktion af materialer
- Håndtering af underleverandører
- Analyser
- Evaluering

RAMMER
Projektet skal gennemføres i perioden 2021-2023.
Projektet gennemføres i Danmark og Frankrig.
Budgettet over de tre år (2021-23) er estimeret € 3.300.000

FRIST
Frist for indsendelse af tilbud er den 20. januar 2020
Ansøgning til EU udarbejdes i fællesskab mellem Mejeriforeningen, Cniel og den valgte samarbejdspartner, og skal indsendes i april 2019.

DOWNLOAD BRIEFING
Læs eller hent engelsksproget briefing her (PDF)

 

KONTAKTPERSON
Louise Poulsen
Marketing Project Manager
Mejeriforeningen
Agro Food Park 13
8200 Aarhus N
Telefon: 22 72 79 19
Mail: lpo@mejeri.dk

Mærkevarer gav fremgang i Arlas omsætning

Lurpak, Arla-brandet og Puck var med til at øge Arla Foods’ omsætning i 2019, som landede på EUR 10,5 mia.

Læs mere

Veganske produkter ragede op på øko-messe

Bæredygtig emballage og veganske efterligninger af mejeriprodukter var de to dominerende trends på årets Biofach i Tyskland, fortæller chefkonsulent Ejvind Pedersen, L&F. Eneste danske mejeri på den internationale økologimesse var Thise Mejeri, som promoverede tre nye grubeoste for sine faste eksportkunder.

Læs mere

’Frisk, dansk mælk smager bare bedre’

Postevand, rugbrød og mælk er de tre ting, danskerne savner mest, når de tager på ferie i udlandet. En madhistoriker forklarer, hvorfor det særligt er mælk og rugbrød, vi har svært ved at undvære.

Læs mere