Milk, a Force of Nature

Mejeriforeningen gennemfører kampagnen Milk, A Force of Nature i 2013-2015 med støtte fra EU i henhold til Kommissionens forordning (EF) nr. 501/2008, der giver støtte til oplysningskampagner for landbrugsprodukter på det indre marked.

I denne kampagne sætter vi fokus på mælkens mange gode næringsstoffer. Vi har skabt en ny verden og unik identitet, der viser mælkens konkrete fordele.

Ost & Ko

Ost & Ko er den danske titel på det fælles europæiske samarbejde mellem brancheforeningerne i Danmark, Frankrig, Irland og Nordirland/UK. Kampagnen hvis originale titel er Cheese up your life, løber fra 2015 til 2017 og har til formål at fremme ostekulturen i de fire deltagende lande. Kampagnen er finansieret af Mejeriforeningen og EU.

Kontaktpersoner i Mejeriforeningen

  • Marketing project manager Lars Witt Jensen, mail lwj@mejeri.dk, tlf. 8731 2058, mobil 2579 6468
  • Marketing project manager Louise Poulsen, mail lpo@mejeri.dk, tlf. 8731 2030, mobil 2272 7919